Confessions

Hej på er!
Kul att många har hittat hit och jag hoppas att ni stannar, även fast att jag inte kommer försörja er läsare på långa inlägg om MUF-möten eller lägga upp bilder på mig från proffsplåtningar. Om sanningen ska fram så ska jag berätta historien bakom headerbilden: Jag blev sminkad med foundation från Loreal, brunpuder som man fick i tidningen Solo för en månad sen och mörk ögonskugga som är köpt på coop forum för X antal år sen. Min kompis står och håller i hårtorken som blåser upp mitt hår och hennes syster fotar mig med en digitalkamera.

Ett stort tack till mina bloggcoacher - systrarna Tessy och Kitty som då hjälpt mig starta upp denna blogg. Efter att ha kollat runt ett tag på myhertigate.se (en sida för släktforskning) så visade det sig att de båda är släkt med Harry Potter.

image16 image17
Dessa två sötingar delar blod med trollkarlen i Hogwarts. Wow! P

Kommentarer
Postat av: hellen

svar: haha, men javisst. verkar intressant ;)

2008-05-02 @ 01:10:46
URL: http://hlln.blogg.se
Postat av: Toaster

Ja, för toast är ju gott! Haha, älskar parodier på allt och alla så detta är en blogg som hamnar i listan mina favoriter ett tag framöver. Alltså redan "en trogen läsare". Haha, nu har jag höga förväntningar. Keep up the good work!

2008-05-02 @ 01:19:53
URL: http://toast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0